Lilla baby jag kan inte stanna kvar, jag fuckar upp ditt organiserade liv

Helloooo! Måndag idag och jag har kommit igång riktigt på jobbet nu känns det som. Jag har faktiskt lärt mig alla namn på barnen och vi leker hela dagarna. Så mysigt.  Längtar faktiskt lite till jobbet på kvällarna, och sådant verkar ju lite sällsynt numera. Folk verkar inte förstå att man ska trivas på jobbet om det ska ta upp 80% av ens vardag.
 
Nu sitter jag i soffan med Frida och lyssnar på liveversionen av Gypsy med Lady Gaga. Vi sitter och suktar och argumenterar för hur bra hösten verkligen är. Nedan har ni en outfit jag hade på mig ikväll, kjolen, skorna och toppen från Lindex, kappan från Åhléns och scarfen från H&M. Tycker den var lite fin och höstig.
    Modemässigt är ju hösten bäst om man jämför med de andra årstiderna, helt klart. Har beställt lite fint hem nu genom internet, bland annat en polotröja i typ mörk roströd färg, svarta kostymbyxor och funderar på att också klicka hem en kabelstickad grön tröja från Gant.
    Och vet ni vad, iiiiiih detta är så kul (och lite jobbigt) - jag ska få glasögon! Var hos optikern i lördags och fick reda på att jag är behov av brillor, så köpte två stycken hos Specsavers, ett par från Tiger of Sweden och ett par som det inte var något märke på. De måste ju fixa styrkan på glaset och så så de kommer om ca två veckor sa de. Iiih, längtar. De är så fina, runda, tunna och perfekta.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: