bedroom

kuddar - Svenskt tenn och SIA, kläddocka - Majas Café, kofta  - Kappahl
 
Visar ju bara bilder på mitt vardagsrum så tänkte att jag måste variera mig. Därför tog jag fram kameran och fotade lite inne i sovrummet. Har haft en klädstång med massa kläder på som stått och samlat damm där i hörnet men tog ner den förra veckan och tycker det blev så mycket bättre nu. Sofie (har döpt dockan till det) och min lilla fyrkantiga pälsklump fick istället ta plats. 
 
Nu sitter jag i soffan efter att ha tagit en lååååång och skön dusch. Kände att jag behövde det. Ta på mig lite fräschare kläder och känna mig lite fräschare också. Nu sitter jag i soffan och kollar på Kockarnas Kamp, inte särkillt bra. Men duger. Väntar på att Felix ska komma hem med någon mat, har inte ens fått i mig lunch idag så är hungrig. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: