Tre små vaser

 Tre små vaser från H&M. 99:-
 
Direkt efter jag hade klickat hem dessa tre minisar tänkte jag - jaha, varför? Trodde med andra ord verkligen inte att jag skulle bli förälskad i dem när de sedan kom. Så söta ju!! Läste någonstans att de är till för att studera växtlighet. Undrar dock vad jag ska ha i dem. Finns ju liknande på Svenskt Tenn, då är de till för att studera hur ett Ekollon växer, dock ser de lite annorlunda ut uppe vid kanten så tror inte dessa fungerar på samma sätt. 
 
Nog om mina mini-vaser. Hur är det med mig idag då? Inte särskillt bra. Ungefär som igår, lite bättre kanske. Ligger faktiskt däckad i soffan idag, och inte i sängen. Och det är framsteg. Tänkte starta något tv-spel nu och spela lite. Är sjukt sugen på att spela tv-spel. Lara Croft vore det ultimata, synd att det inte finns till Play Station 4. Hörs, hej ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: