Ringa Gård

På detta mysiga ställe var jag, Emelie och Penny i fredags! Ringa Gård hette det och låg en bit bort från där Emelie bor. Så mysigt ställe. Skulle vilja äga ett eget litet mysigt fik. De hade så fina koppar också, tycker det är fint med omaka koppar och fat.  Man kan egentligen blanda hur man vill och det vill gärna bli bra hur det än blir.
 
Idag är det söndag och igår var det lördag. Då var vi på ett underbart vackert bröllop och en superkul fest. Men det kändes idag när man skulle upp och jobba alltsååå.. Ska aldrig mer gå ut dagen innan jobb igen. Men det gick trots allt bra att jobba idag. Älskar ju mitt jobb så. Och juste, har ni någon gång känt känslan att vara riktigt stolt över någon eller något? Det kände jag igår, över min bästa pojkvän Felix. Han höll ett sånt bra tal på bröllopet. Som han dessutom kom på under efterrätten?? Japp, han kom alltså på ett bröllopstal under efterrätten. Men bra blev det iallafall. Och idag firar vi också två och ett halvt år tillsammans han och jag, det firar vi med att jag får bestämma middagsställe. Hörde jag McDonalds? 
 
Anonym
2015-07-20 @ 00:02:37

Kan du berätta vad du gör på Lindex, är de extra jobb eller vad är de för något? :)

berätta också vad du tycker om dom som arbetar där?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: