fem saker

Jag är sällskapssjuk
Därav Thiago, typ. Skaffade inte bara Thigge pågrund av det för jag älskar ju hundar och hur dem är. Men Thiago har verkligen gett mig bevis på att jag är beroende av sällskap. For example - innan vi hade hund, såfort jag kom hem och var ensam startade jag musik. Inte för att jag ville, utan för att jag var tvungen. Det var mitt undermedvetna som gick fram till dockan och satte i mobilen och startade vinyl, spotify eller youtube eller whatever. Men nu kommer jag inte ens på tanken att starta musik förens typ flera timmar efter jag varit hemma. Eller för att jag vill lyssna just då. 
 
Jag behöver mat
OK, fine. Alla behöver mat, haha. Men jag BEHÖVER mat. Om inte jag och Felix ska göra slut, jag ska förstöra hemmet eller kasta mobilen i golvet så behöver jag mat. Jag kan inte riktigt förstå hur lågt blodsocker jag kan få av att inte äta mat. Men det är bara vissa dagar. Vissa dagar sätter sig hungern bara i magen bud some days it goes straight to the head. Ni förstår inte hur många bråk jag skapat med Felix om saker som är nonsens bara för att jag inte ätit. Sist gjorde jag slut för att han vägrade ta outfitbilder på mig. Men det gick inte så långt, jag fick mat och vi blev sams. Haha.
 
Jag är beroende av serier
Inte alla seriser obviously. Men när jag väl börjat kollat på en bra serie så kan jag inte sluta. På dagarna när jag jobbar tänker jag omedvetet att jag är med i serien just då. Och när jag väl kommer på att det inte är så, då blir jag ledsen. Att allt bara är på låtsas. Att Emily, Aria, Spencer och Hanna inte är bästisar på riktigt. 
 
Jag äter väldigt lite
Inte lite, som i lite. Utan lite "maträtter". Jag gillar inte grönsaker. Jag gillar inte ägg. Jag gillar inte fisk (förrutom lax). Jag gillar inte kokt potatis. Jag gillar inte husmanskost. Jag gillar inget. 
 
Mitt tålamod finns inte
Vet jag att jag ska göra någonting roligt kan jag inte vänta. Fast jag vet att jag egentligen borde. Typ som att ge presenter. Vet att min syster lider av detta också. Vi gav pappa hans farsdagspresent en vecka tidigt, trots att vi visste att vi skulle äta farsdagsmiddag hos mamma och han på farsdag. Jag ger Felix födelsedagspresenter alltid tidigare. Jag har redan julpyntat. Och jag kan inte fiska, VEM ORKAR VÄNTA PÅ ATT FISKEN SKA FASTNA PÅ KROKEN!!!1!111!11!!!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: