Fina saker från Miami väger upp trötta promenader med hunden

Ännu bättre bilder på mina adventsljusstakar. Tre kulor som mina ljusstakar från Svenskt Tenn.
Och nu är det söndag. Igen. Jag och Felix sitter som alltid och kollar på en söndagsfilm. Kollar alltid solsidan innan också. Förstår liksom inte hur bra ett program på trettio minuter kan vara. Det är så briljant asså.
 
Denna vecka jag har framför mig är lite jobbigt faktist. Felix åker till Miami och är borta tre veckor (!!) vilket menas med att jag kommer få ta alla tidiga morgonpromenader och sena kvällspromenader med Thigge. Haha, det är det jobbigaste när han åker bort. Nädå, kommer sakna han. Men jag får tänka på att han kanske köper massa fina julklappar där borta så han åker av en god anledning.
 
Nu ska jag försöka hänga med i filmen, so long
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: