Jag har gjort mig en takkrona

  Idag efter jobbet fick jag en idé. Och det var att jag ville göra en takkrona av granris.
Som jag gjorde igår fast mycket större och mycket finare. Så jag åkte på presentboden och köpte massa pynt för att pynta den men och sen åkte jag hem till mamma och satte mig i garaget. Hade inte alls planerat att göra klart den idag men efter några timmars slit så blev den faktiskt klar. Har sjukt ont i nacken nu och känner mig typ mör i hela kroppen - att sitta i samma ställning i flera timmar i ett kallt garage är ju inte att rekommendera. Men resultatet blev ju bra, om man får säga så. Är otroligt nöjd för att vara första försöket. 
 
 
  Nu sitter jag, Thiago, Felix och Adam i soffan och hejar på Sverige. Och Zlatan gjorde nyss mååål! Grabbarna satt innan frisparken "men Zlatan du kan inte sätta den från det hållet", "ha lite självinstikt", "låt Källström ta den". Kände redan då på mig att han skulle sätta den. Bästa jinxen av dem. 
 
Anna
2015-11-18 @ 17:54:01
URL: http://Parislis.blogg.se

Men gud så vackert!
Kommer vara trist när den börjar barra sig dock :C

Svar: Tack!
Ja, får se hur mycket den barrar, rör man den inte i onödan håller den nog sig bättre! Om inte annat så är det bara att gå ut på balkongen och ruska duken jag har under ^^
Lina Kristina Härdin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: