Jag kommer hamna i helvetet, men det kanske blir bättre med en lätt lunchmacka

Idag ska jag på julbord med Felix släkt. Jag tog på mig att boka så fick ju då lyxen att välja ställe, valde att vi skulle äta på Kungsholmen för jag tycker det ser så mysigt ut. Och julbord är ju typ det mysigaste jag vet så då måste man ju handla någonting nytt. HEHE. Köpte klänningen här nedan igår på Hollywood och scarfen/halsduken på Fanny. Märkte igår när jag kom hem att det var äkta päls på den, så jag kommer alltså gå runt med en kanin runt halsen ikväll. Oh well... Jag kommer hamna i helvetet när jag dör.

Nu ska jag göra mig ordning för gå ner med Thigge och möta upp Felix på stan för en "lätt lunchmacka" som han uttryckte sig. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: