julkransar

Ikväll har jag varit med mamma på hennes jobb.
Vi gjorde julkransar! Första gången för min del.
Det var massor kollegor till mamma också som var där.
Alla dem gjorde verkligen hur fina som helst. 
Fick mycket inspiration till nästa års krans.
 
 
Syns lite dåligt här.
Men det var två stycken som hade köpt med sig en växt 
med glitter som de satte i grenar av i kransen. 
Att man inte tänkte på det.
Men tror jag ska köpa glitterspray att spraya min med!
 
 
Jag hann faktiskt göra två stycken. 
Denna gav jag till svärmor. 
Åkte förbi med den till henne direkt efter och hon blev så glad.
 
 
Och tadaaaa!
Här är min. Visst blev den tjusig?
Men som sagt - med lite glitter i så kommer den se ut som skimrande snö 
och bli alldeles alldeles.... underbar.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: