Vet inte ens vad jag har skrivit i detta inlägg för jag är väldigt måndagstrött

Ni som vet vem "lapptussan" är och följer henne på instagram och ser hennes drömbilder på snö varje dag längtar nog efter snön lika mycket som jag. Enligt namnet så bor hon ju uppenbarligen i Lappland tror jag, inte för att jag skulle vilja bo där för om ska jag flytta en vacker dag blir det inte norrut. No no. Men iaf, jag vill ha snö nu. Det är liksom december imorgon. Och jag ska på julbord igen på torsdag - och gud tvinga mig inte att gå på ett andra julbord utan snö. Jaja, ge mig snö.
 
Ikväll är en dryg kväll. Måste tvätta. Hatar det. Men Felix var typ tvungen att ha hela sin garderoben smutsig nu, och jag måste tvätta kläderna innan han åker. Men först - städa köket. Jippi. Bjuder på lite snöbilder här nedan för att påminna Gud att det är fint med snö.
 
 
Hemma Hos Felicia
2015-11-30 @ 18:00:21
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se/

såå fina bilder!! :D

Svar: thank u! <3
Lina Kristina Härdin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: