I’ve seen seasons come and go, from winter sun to summer snow

Idag är det halloween. Och fy. Jag gillar inte det. Hatar färgen orange och tycker inte om att planera. Och man måste ju tydligen planera sin halloween costume, eller så kan man göra som mig - planera något slarvigt i skallen och kolla på Clueless tills det är ca två timmar kvar till festen börjar utan att ens ha provat kläder eller smink.
   Ikväll ska jag på födelsedagshalloweenfest för Isa och Felicia som fyllt år. Jag planerar att vara en ren, om jag kommer upp ur soffan.    
   Förstår inte vad som är med mig. Har fått en dipp. Tror det är en höstdipp. Det är mörkt, ångestfyllt och bläigt ute. Och vare sig jag ville eller inte kom det åt mig, och hela jag har blivit mörk, ångestfylld och bläig. Brukar inte vara såhär, iallafall inte utåt. Hoppas det vänder snart. 
   
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: