Fredag är veckans bästa dag

Slutade tidigt idag. Klockan ett närmare bestämt. Då åkte jag och köpte blommor, för mina har vissnat. Var lugn, hortensian är vid liv fortfarande, men mina tulpaner och nejlikor mådde inte så bra. 
  Idag har vi haft friluftsdag hela dagen och jag var med på badhuset med barnen som badade. Varmt och halt var det. Men det gick bra ändå. Snart ska jag snöra på mig skorna och dra mig upp mot sjukhuset, har tid där klockan två. Doktorn ska kolla på mina benhinnor. Hoppas dem bestämmer sig för att operera dem. För ingenting annat kommer funka. Och jag är lite trött på att inte ens kunna gå hundra meter utan att få dödsont och vilja lägga mig ner och gråta en skvätt. 
 
Ikväll blir en lugn kväll. Ska bara mysa med Felix och kolla på film eller något. Här är en bild på mig från förra helgen innan galan, vill ha those perfect eyebrows, fint läppstift och vara sådär finklädd snart igen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: