Lördagsnack

Hellooo!
Nu är det helg. Eller för många iallafall. Jag har suttit på kontoret hela förmiddagen och gjort klart lite saker som jag inte hunnit med under veckan. Och juste - nu har jag skrivit på avtal så jag blir kvar här till och börja med till 31/12. Känns bra. Så denna höst ska det bli mer jobb än någonsin tidigare i mitt arbetsliv. Men samtigt måste jag försöka fundera ut på vad jag vill bli för något.
   Bildjournalistikutbildningen som jag sökte och fotade dem där 20 bilderna till ni vet? Den gjorde nollintag. Bara sådär. Men jag anser att det inte var meningen att jag skulle gå den tydligen. 
 
Tänkte jag kunde visa er några mobilbilder från den gångna veckan. Här nedan kommer den godaste ceasarsalladen jag någonsin ätit. Från Månses Design. Var där i tisdags och åt lunch med mamma, Emelie, Jenny Emma och Penny. Antar att de flesta som bor i S-hamn har varit på Månses vid det här laget. 
Dagen efter, onsdagen dvs, bjöd på kyla. Så då åkte strupbyxorna på, för första gången på två månader. Nu hoppas jag att de får ligga i strumplådan i några veckor till.
Och en bild på mig från idag. Glad osv. 
  Nu tänkte jag packa ihop här på jobbet och åka hem. Ikväll ska jag och Felix sova i torpet. Jag tänkte köpa med mig så jag kan göra min superstarka enchiladas där. Också ska vi kolla på Dexter och dricka troca. Iallafall jag, hehe. See you sooonie. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: