Lite från den gångna veckan.

Var tvungen att fota Thigge igår för att han var världens sötaste när han låg och sov. Eller världens sötaste är han iofs alltid, men lite extra när han sover. Efter jag tog den här bilden igår hämtade mamma upp mig på jobbet, då åkte vi till systern och hälsade på en sväng. Sen åkte jag hem till svärföräldrarnas hus för vi skulle sova där igårnatt, för de är bortresta och vi tog på oss att vara hundvakt åt storkompisen. Älskar som sagt att sova där. Världens bästa hus.
 
En bild från i tisdags. När jag satt på kontoret runt åtta-nio på kvällen och drömde mig bort till värmen. 
 
Och sist men inte minst, måste visa er dessa blommor som jag fotade i måndags när jag och Thigge var i Växbo och torpet. När alla andra sommarblommor gjort sig redo för hösten så blommar dessa rosor finare än någonsin. Köpte två stycken små röda rosor i början av sommaren på Coop påväg ut till torpet då jag och Felix skulle sova där. Planterade dem i en hink och det kom upp skott och nya fina rosor varje gång man var där. Så förra veckan bestämde vi oss för att plantera ner rosorna i backen och se om de kommer upp igen nästa sommar. Jag hoppas det. Älskar när ens vanligtvis icke så gröna fingrar blir helst plötsligt klargröna.
 
Funderar på att sova i torpet ikväll. Felix är borta så det blir bara jag och Thigge isåfall. Men det vore mysigt tror jag. Ska isåfall ladda ner första filmen av Sex and the city och köpa med mig hämtmat + troca. Kommer nog vara lite kyligt där så då kommer mina icke befintliga starta-brasa-kunskaper komma till undsättning.
♫♪ sandra
2016-08-23 @ 15:12:41
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

så gullig bild på vovven!

Josefine ♔
2016-08-30 @ 01:49:23
URL: http://jlandgrens.se

Härliga bilder:D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: