Sommarens sista söndag.

Här nedan kommer några bilder från igår. 
Började dagen med en tur till Bollnäs med Frida. Vi stannade på Mobackes för att fika/luncha *lite*. Blev både räkmacka och brownie, himmelskt. 
 
Sen var det ju meningen att vi skulle  sova i torpet på lördag natt, men så blev det inte. Vi planerade istället att sova där igårnatt, men så blev det inte heller. Så då gjorde jag den där fajita pitan hemma istället. 
 
Drack mammas svartvinbärssaft medan jag lagade mat. 
 
Såhär mums blev det. Så starkt så jag och Felix höll på att tappa tungan med det var det värt.
 
Kvällen avslutades med fyrverkerikik från lägenheten. Hejdå sommaren 2016!
sis
2016-08-15 @ 11:02:11

Oj så starkt :) då kan inte jag äta hehe

Svar: hihi ne
Lina Kristina Härdin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: