Växbo någongång i november ifjol

Nu är jag på jobbet och sitter precis och äter frukost. Även hundarna har fått frukost som dem håller på att mumsa i sig. Kollade igenom och rensade datorn igår på bilder, det är ju trots allt Felix jobbdator - inte min bomba-datorn-full-med-bloggbilder-dator hehe. Och då hittade jag en mapp från när vi var i Växbo någongång i november ifjol. Mappen var full med höstlöv, hundar, människor och fika. Samt denna bild här nedan på mig.
   Även fast jag älskar Växbo på sommaren så finns det inte mycket som slår en kylig fin lördagförmiddag i oktober/november med alla hundarna och Växbosläkten på plats i torpet. 
 
Växbo är min bästa plats i världen.
Pauline Hurtig
2016-08-24 @ 15:50:14
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/

så fin och höstig bild




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: