Nobody wants to live where they are. They wanna be in a fantasy. All right?

Förlåt för att jag ej bloggat på ett tag. Jag blev påmind om att jag hade en blogg att ta hand om idag mär mamma ringde och sa att det var längesen jag bloggade. 
   Tur man har någon som säger åt en iallafall.
 
Anledningen att bloggmotivationen inte är i sitt esse är för att jag är så taggad på en annan sak som jag ska göra nästa år i samband med flytten. Och jag vet, alla hatar människor som säger A men inte B. Så jag tänker säga B. 
   Jag ska starta en ny blogg! Såklart ha kvar denna också som vanligt, men jag ska skaffa en ren och skär inredningsblogg. + instagram. Iih, jag längtar.
   Där kommer jag publicera fräscha, stora och m fina bilder från Valhallavägen. Kommer ha en så mycket roligare och finare inredningsstil där. Även fast mycket kommer följa med härifrån. 
 
Bjuder på en bild från i lördags när jag var på finsittning. Haha, låter som en student.... Men det var faktiskt en finsittning! 
 
Är tvungen att visa den godaste pizzan jag ätit också, som jag har gjort!! Åt denna skapelse i måndags. Lyx or what?
Adios, syns snart igen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: