You better watch out, you better not cry, you better not pout. I'm telling you why, Santa Claus is coming to town

Hallå vänner,
Här kommer lite från min Pinterest och Tumblr senaste tiden. Älskar verkligen Pinterest. Det är livet, där det gäller allt. Mat, inredning, mode, smycken, smink, resor. Jaja, allt. 
  Och på tal om livet och mat. I helgen kommer jag dö mat-döden. Ska få äta två julbord. Först imorgon med firman sen på lördag med Felix släkt. Längtar mest till lördagen. Då ska vi till Järvsö, det är juligt och mysigt där kring jul. 
 
Har färgat håret också. Plus att mitt hår har växt! Och jag kommer inte klippa av det nu, tror jag iallafall. Kan lägga ut en bild imorgon när jag faktiskt kommer sminka mig en vardag. Händer inte allt för ofta nu för tiden faktiskt. Nu är jag bara glad om jag orkar borsta igenom håret på morgonen. 
 
 
Anonym
2016-12-08 @ 20:26:56

Jag har också färgat håret vilket färg gjorde du till? Elin 12

Elin 12
2016-12-08 @ 20:27:52

Är felix din pojkvän?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: