Zara

Nu är det lördag. Och jag har absolut ingenting planerat på hela helgen. Absolut ingenting. Är lite jobbigt faktiskt. Hade velat görat något. Kanske åker till Växbo och hälsar på Felix mormor. #Nofriends. Men vi får se. Vågar mig inte ut genom dörren nästan, för det är en isbana direkt utanför våran lägenhetsdörr som har gjort så att Thigge ramlat tre gånger och jag nästan en gång. 
 
Men jag kände för att beställa lite vårsaker iallafall denna morgon. Och Zara är ju bästa stället att beställa sånt från. Zara är bäst. Man kan väl inte tycka att jag är underlig om jag har vårkänslor i kroppen hela dagarna? Snön smälter, igår regnade det och idag lyser solen. OCH det är plusgrader. Det är ju fasen vår. Dock känns det inte lika bra längre när yr.no visar att det ska bli -17 inom två veckor. Det var den våren det. Men vet ni vad, håller vi ut lite till och har lite tålamod så kommer våren om bara två månader. Och då kommer Frida hem. Då ska vi åka till Stockholm. Saknar Stockholm. Älskar Stockholm på våren. Och jag saknar Frida. Hon är min bästa. 
 
 Här har vi sakerna jag beställt. Kjol och tröja. Och lite fler grejer som jag tänkt ge Felix på alla <3-dag. 
      
       
Friday
2016-01-30 @ 17:29:01

Bästa <3<3<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: