Matmatmatmat

Hej på er! Igår hade ju jag och Frida våran snapple/födelsedagsfest. Det var väldigt lyckat och roligt. Dock var det inte lika roligt på krogen så jag och Sara gick och köpte en varsin pommes runt halv ett och gick hem istället. Mycket mer värt. Hehe.
  Det var bara Frida som hade kamera på festen igår så bilder från igår kommer upp senare, nu får ni se bilderna som jag lovade från middagen förra torsdagen som vi hade med familjen.
Tänkte så småningom att jag skulle göra en litet recept-inlägg på min fantastiska potatissallad. Gilla inlägget (gillaknapp finns i slutet av inlägget guys) om ni tycker jag ska göra ett recept på världens godaste potatissallad. 
 
Gash.. Nu blev jag hungrig. Har inte ätit nått idag ännu. Måste lösa det problemet NU!
 
Lotta
2016-07-19 @ 16:35:36

När kommer receptet för potatissalladen?😋 Ska ha en bjudning om 2 veckor och tänkte testa den då 😃

Svar: Fixar det i helgen!! Kul att du ska höra den :D
Lina Kristina Härdin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: