Passiflora

TITTA jag har lyckats med en passiflora!
Dock sa hon som arbetade på blomsteraffären att den är lättskött så det var inte så bra jobbat av mig att lyckas döda den andra. Det är iallafall världens finaste blomma tycker jag, särskillt denna som jag köpte. Stor, mycket grönt och lila/rosa blommor. Hur vackert? 
  PS. Tycker faktiskt jag har lugnat ned mig lite när det kommer till att publicera blombilder - förut tänkte jag ju till och med byta namn på bloggen till blombloggen.se.... Men jag kan inte riktigt sticka under stolen med att det inte skulla vara superhärligt att ha en blogg fyld med blomster. DS.
 
Imorgon får jag och Felix gäster så nu måste jag hem från jobbet och åka och handla, för det hinner jag inte imorgon. Måste även göra efterrätten ikväll. Phuu, nu blev jag stressad! Hörs kompizarrr
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: