Blommor, våfflor och EM

Idag när jag slutade så mötte jag upp Frida.
Vi gick runt på stan då en sväng och kollade i lite butiker.
Kollade bland annat efter midsommarklänning men hittade ingen, ska på Lindex imorgon och kolla.
Men jag köpte med mig en fin bukett blommor hem iallafall. 
Lite blåklint och pioner och sådant.
 
Sen när vi kom hem till mig så gjorde vi iordning våfflor.
Våfflor med nutella, sylt och jordgubbar. 
Bästasommarvardagsmaten.
Längtar till jag och Felix ska göra detta i torpet. 
Måste måste måste sova där mer, men jag har aldrig tid känns det som.
Aja. 
 
Nu sitter vi i soffan och kollar på sväärje som förmodligen spelar sin sista EM-match denna gång.
Det är ju även Zlatans sista match i den gulblåa tröjan, sorgligt. Min älsklingszlatan<3
 
Var tvungen att lägga med den här bilden med.
Har ju möblerat om lite, bordet står ut mot väggen nu.
Innan stod det ut från fönstret. 
Tycker detta blev mysigare.
Alla vaser blir så fina mot Josef Frank-tyget på väggen.
Sen blev det bra med philodendron (?) blomman i skultunakrukan i fönstret där borta.
 
Nu ska jag hejja på Sverige, hörs imorgon! 
Då jag förhoppningsvis får visa er min nyinköpta midsommarklänning.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: