Be the person your dog thinks you are

Bra saker med idag: Jag har jobbat 1/3 av denna veckas jobbdagar, sen slutar jag på det här jobbet och börjar på mitt nya på måndag. Jag har fått ett par nya skor av Felix i påskpresent, snyggaste låga Dr Martens. Jag lyckades med en otroligt god middag, kycklingpytt med friterad sötpotatis och sallad och ägg och rödbetor. Jag kunde gå ut och fota i solen (SOOOLEN) med Thigge i skogen bakom lägenheten sent på eftermiddagen. 
 
Dåliga saker med idag: Thigge har varit hos veterinären för hans anfall han haft två gånger de senaste två månaderna, förmodligen är det epilepsi. Stackars bästa Thigge. Han fick ett stick i benet och ett rött bandage. Han är så gullig i sitt röda bandage. Tycker synd om han. Men efteråt gick vi in på hundaffären och köpte massa goda olika ben och chips och så till han. Och en ny scarf. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: