Do well. Live well. And dress very well

Här är en ny klänning som jag har köpt. Gardin kommer syrran påstå men jag gillar gardin-inspirerade kläder, det vill säga blommiga och mönstrade kläder i lite tunnare finare tyg. Köpte denna second hand, för 75:-. Och det är ju bra, inte bara det att min kropp blir klädd i en fin och billig klänning, utan det att dessa pengar går till att hjälpa utsätta människor i tredje världen. Så denna klänning är fin på många sätt kan man säga.
 
Idag jobbade jag mitt sista jobbpass på mitt jobb. På måndag börjar en ny utmaning. Längtar lite samtidigt som jag är nervös samtidigt som jag är lite ledsen över att lämna alla så jä*** goa barn, de är verkligen mina små bästisar hela högen och jag tycker om dem så otroligt mycket.
  Idag har jag fått många fina presenter från både kollegor, chef och barn - egenritade teckningar, gosedjur, koppar, ljuslyktor, godis, blommor, osv osv. Det är med sorg jag lämnar den där platsen men ibland behöver man gå vidare för att få utvecklas och må bättre själv. Och det tror jag att jag kommer göra nu. Hoppas jag. Tror dock inte det dröjer länge tills jag hälsar på på förskolan i Söderala. Haha. So long. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: