En bra dag.

Idag har varit en bra där då det hänt mycket mysiga saker. Tänkte jag kunde dela med mig utav det! 
Dagen började bakfull och hungrig som fan så jag städade undan efter föräldrarnas "fest" som de hade haft här igår och gjorde brakfrukost! Klassiskt en söndag. 
 
Har fina goddoftande blommor i fönstren just nu! Älskart. 
 
Tog bilen ut till Söderala, där det alltid är fint sommartid.
 
I Söderala bytte jag och Thigge bil och hoppade över i Emelies bil och åkte till gammelmormor Ruth som fyller 96 år idag. N-I-T-T-I-O-S-E-X!
Där vi fikade och myste.
 
När vi åkte därifrån åkte jag och Emelie och Penny på Lindex och handlade lite. Köpte mycket bra saker. 
 
Detta! Var där igår också och köpte världens finaste regnjacka. Visar er i ett outfitinlägg imorgon. 
 
Fin ring jag köpte. Älskar 20-talsvibbarna.
 
Juste, här får ni se lite av jackan. Bättre bilder kommer. Men såhär såg jag ut innan vi åkte ut till mamma och pappa igen för att äta morsdag-middag.
 
Dagen och helgens sista inlägg avslutas med en bild på världens bästa tjej. Hunterstöveltjejen. Hörs imorn!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: