En mysig torsdageftermiddag

(kunde inte bestämma mig om jag ville ha svartvit eller inte så blev både och..)
Idag efter jobbet kom Frida till mig. Vi bestämde oss för att baka, eller ah, jag baka - Frida äta. Haha. Vi gjorde mer muffinsar för de förra tog slut väldigt fort.. När muffinsarna var klara satte vi oss i soffan och åt också hyrde vi Beck. Riktigt mysig torsdag eftermiddag, och olyckligt ovetande om att den skulle bli ännu mysigare.
 
När Frida skulle åka härifrån kunde inte hennes bil starta så hennes pappa var tvungen att komma och hjälpa henne, och i och med att hennes pappa kom, kom också denna lilla finaste hunden.
   Fridas nya valp. Så jäkla söt och Thigge blev helt förälskad i henne, jag också. Seriously, ville inte att hon skulle åka härifrån<3. Hundvalpar kan ju vara det sötaste som finns. Kommer ihåg min största dröm när jag var liten - det var att jag skulle få åka till en Golden Retriver-uppfödare och mysa med ett helt hav av Goldenvalpar. Dock slog den drömmen aldrig in, men det är ju inte försent ännu. För det är fortfarande min största dröm, typ. So long. 
Natalie Honkonen
2016-05-27 @ 07:14:16
URL: http://nouw.com/nataliehonkonen

Älskar Beck, så bra!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: