Crazy in Christmas / part 1

Hej, jag tänkte börja med en ny videoserie!
Den heter som ni ser i titeln på denna video Crazy in Christmas och tanken bakom serien är att den ska hjälpa er och mig att få julkänsla. För julkänsla är det bästa man kan känna. Mysigt va? Videosarna kommer handla om olika saker som jag tycker är mysigt med julen. Däribland glögg, pepparkakor. För att inte denna video skulle bli för puttinutti filmade jag introt till serien Dexter. Inte riktigt så passande men tycker det blev en cool mix. Haha.

 

Ni kommer även få se när jag gör julgodis, åker på julmarknad, klär julkranen, pyntar osv. Jag längtar till detta och tycker det ska bli superkul. Vad tycker ni?

 

Isabelle Dannebrant
2016-11-03 @ 19:35:58
URL: http://isabdanne.blogg.se/

Älskar Dexter som bryter av <3
och så himla gosig ide!

Isabelle Dannebrant
2016-11-03 @ 19:35:59
URL: http://isabdanne.blogg.se/

Älskar Dexter som bryter av <3
och så himla gosig ide!

Svar: Haha eller hur!Men ja, både att filma och kolla på <3
Lina Kristina Härdin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: