Stockholm och ny lägenhet

Äntligen kan jag berätta vad 90% av min tankekraft har gått åt till senaste 2 månaderna. Och bakgrunden till varför vi åkt till Stockholm fem gånger under loppet av sex veckor. Anledningen är den att vi ska flytta! Och att vi har köpt längehet. Världens finaste sekelskiftes på Valhallavägen. Ni förstår nog vad jag längtar mest till.... Inreda! Haha. Med en takhöjd på ca 3,5 meter, 40 cm djupa fönster (får t.o.m plats med daggen i fönstren) och fina detaljer i taket och längst golvsocklarna kommer jag bli världens lyckligaste inredningstönt. Höhö. Nä men det kommer bli galet fett att bo på Östermalm.
 
4:e februari bär det av och jag kan ej längta mer. 
PS. Har i all hets och stress glömt att jag åkte till New York nästa vecka. Längtar dit med!
 
Elin Kronman
2016-11-08 @ 21:27:23

Gud vad coolt!
Det är verkligen en dröm ju!! Både Ny och Östermalm.

Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: