1... 2... 3...

Snart halloween och det har blivit en liten tradition för mig att göra ett Halloweeninlägg här på bloggen fylld med gif-bilder. Här är förra årets Halloween-inlägg. Inte så glatt inlägg om man läser det, kommer ihåg att jag bestämde samma dag vad jag skulle vara och det blev ganska bra ändå. Såhär såg jag ut förra året. Då var temat valfritt vilket gjorde det hela mycket svårare. Temat på den festen jag ska på i år Twin Peaks. Aldrig sett serien men kändes ändå som en självklarhet att få klä sig lika snyggt som Audrey. Har börjat planera med lite anteckningar på jobbtelen.
 
 Känner mig taggad och mycket mer pepp på årets Halloween än förra. Dock ska jag på Felix fotbollslags avslutningsfest innan så det kommer vara awkward att komma dit med ett födelsemärke bredvid ögat och 80-talsklädd.
 
Natalie Honkonen
2016-10-14 @ 21:06:06
URL: http://nouw.com/nataliehonkonen

Jag är såå taggad inför Halloween!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: