En kväll för ett tag sedan

Ett par bilder som jag hittade på datorn från en kväll för någon helg sedan när jag och Thiago var ensam hemma, anledningen till att jag visste att inte Felix var hemma utifrån bilderna endast är för att annars hade jag inte fått kollat på sex and the city.
   Blev sugen på en hemmakväll, med Frida typ, där vi bara chillar i soffan och kollar på något halvtaskigt teven. Nuförtiden jobbar jag till nio och Felix till tio sen lägger vi oss i sängen på engång. När det väl är helg har vi saker inplanerade så då finns det oftast aldrig tid till en chillkväll. 
 
Påtal om SATC. Jag älskar det. Världens bästa filmer och serier (okej efter Dexter..). Staden, karaktärerna, modet, ja allt. Gillar första filmen mer än andra men den andra är också så schuukt (har börjat sagt schukt istället för sjukt pga för mycket Anty på youtuben haha) bra.
 
Ne, nu ska jag fortsätta jobba. 19.27 är klockan och om en och en halv timme (när Felix förberett klart) åker jag och Felix till Arlanda för att sova där en natt. Ska ha möte hela dagen där imorn. Uäk orkar ej. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: