Får jag stanna? Får jag lämna dig utan att gå? Får jag stanna utan att stå? Kan vi nå varandra ändå?

Jag längtar till... 20 november. Konstigt? Njet. NY calling.
Jag saknar... Då man var omringad runt kompisar stora delar av dagarna. Gymnasietiden var bästa tiden. Trots att det är 3 år sedan nu(?)
Jag hoppas inte... Att det blir varmt ute igen. Vill börja använda mina fina kappor.
Jag vill att... Att jag ska vara lycklig och leva förevigt.
Jag hoppas att... Min bloggmoti kommer tebaaax.
Jag är orolig för... Thiago. Han har fått medicin nu mot Epilepsi. Och jag hoppas verkligen att den hjälper. Världens bästa hund. Älskar honom så mycket. 
Jag är glad för att... Jag tar vara på de människor jag har runtomkring mig. Även fast man blir ibland lite bekväm och tar saker för givet. Så får man inte göra. 
Jag är ledsen för att... Jag inte kan ta hand om blommor.  
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: