Från Växbo förra helgen

Hej!
Nu har även denna vecka passerat. Utan ett enda blogginlägg. Trots att jag tänker på bloggen varenda dag. Tog med mig kameran förra söndagen till Växbo och tänkte jag kunde fota massor och lägga upp här för det såna inlägg gillar jag. MEN efter dessa två bilder här nedan dog kameran. Suck.. 
  Fick två bilder iallafall, på utsikten från torpet och lilla Jojjo som satt och tröck sig mot Felix morfar Kalle. Han blev rädd för skotten som lät långt bortifrån.
 
Annars har jag mest jobbat i veckan. Inte hänt så speciellt mycket. Det är roligt på jobbet och jag har mycket roliga projekt som jag arbetar med. Bla hemsidor osv.
   Idag händer inte mycket. Vi har bara varit hemma hela dagen. Felix kom hem från Boden inatt där dom hade varit och spelat match. Jag tänker att om några timmar så ska jag åka iväg och köpa mat. Vill ha sushi och pizza. Kanske kan ta båda, hehe. Höres sen!
 
Nikon D5300 + Nikon 50mm f/1.8



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: