Kanelbullens dag, Stockholmssnack och annat

Hej hörni!
Sen sist har jag fått julkänsla, bokat hotell i Sthlm i helgen och ätit världens godaste kanelbullar (foreal). Ska bli skönt med en höstig kall helg i Stockholm. Älskar den friska luften som är ute nu. Man kan gå ute i polo utan att dö av svettattack när man kommer in igen och man kan ha fina kappor utan att svettas ihjäl också. 
  Invigde min hundtandsmönstrade kappa och mina skinnhanskar idag. Kändes bra. Det är min finaste kappa. Ska låta Felix få äran att ta bild på den och mig när vi slutar jobbet, hehe. Var ju ett bra tag sen jag la ut några outfitbilder här, så ni måste ju bli uppdaterad om hur jag ser ut nu för tiden. 
 
Snart är denna jobbvecka över och jag har haft ett "projekt" på jobbet som skulle vara klar i tisdags och som jag kämpat på mycket med. Haft svårt att somna på natten och haft en klump i magen såfort jag tänkt på det. MEN jag klarade det och det är fasen bästa känslan. Att få vara stolt över sig själv och se när andra blir glad över att man klarar av det. 
  
Bytt tema också, tryck f5 om du ej ser någon skillnad sen innan.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: