Sveriges sämsta bloggerska går till....

... LINA H!!
 
Först och främst hörni, förlåt. Jag vet själv hur drygt det är när man läser en blogg som aldrig uppdateras haha. Ville inte hamna där men försöker iallfall få upp ett inlägg i veckan och kanske en video en gång i veckan eller varannan. 
 
Denna helg har varit mysig och kul faktiskt. I fredags firads vi kusinen Emma, alltid lika mysigt. Jag drog därifrån lite tidigare för jag har råkat dubbelplanerat i veckan att jag skulle hänga med Isabelle och Pontus på fredagen också. Men som tur är hann jag med båda!
   Igår var det veckans chilldag, lunchade världens godaste ceasarsallad med Felix och svärföräldrarna på eat and meet. Sen åkte jag och handlade lite. Sen kom Stina, Felix mamma, över igen och vi kollade lite på idol och sådär. Kvällen avslutades med god middag bestående av lax carpaccio och vegotaco. Kollade även på Titanic, ångrar det lite nu. Man blir ju så otroligt känslomässigt störd av såna verklighetsbaserade tragiska men lyckliga filmer. 
  Aja, bjussar på två bilder från i fredags.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: