Thoughts about Speedy...

Nej, jag har inte slutat blogga.
Har haft en konstig tid nu bara. Varit ensam, varit halvt handikappad, varit på begravning och bara längtat tillbaka till värmen. Alltså förstår inte hur man kan längta tillbaka till en vecka och ett ställe så mycket. Fuengirola var nog topp tre av mina bästa resor. Och förhoppningsvis så kommer förstapatsen snart att tas. För om typ två månader åker vi till new york. Låt hösten gå fort.
 
Därborta tänker jag prova och se om det är möjligt att köpa lycka. Om jag kommer finna den vet jag att det är i en väska iallafall, men vilket och från vilket modehus är ju frågan. Känns som att det är ett måsta att köpa sig något fint när man är där första gången.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: