But you fit me better than my favourite sweater, and I know That love is mean, and love hurts But I still remember that day we met in December

Har haft så bra helg. Svärisarna har varit här på besök och vi har haft det så bra. Felix fick fina födelsedagspresenter (bland annat Gloria från Klong), vi har ätit gott, druckit rödvin, vandrat i butiker längs Biblioteksgatan och myst i lägenheten och på kontoret.
 
Jag provade världens, alltså världens, finaste väska inne på Michael Kors som Stina köpte. Hon köpte en brun och jag provade en orange. Måste köpa den alltså. Så himla fin verkligen. Glömde bort att fota den. Men jag kan ju fota den när jag äger den sedan, *hehe*.
 
Igår var det en varm dag. Jag sov länge och var så jäkla trött när jag vaknade ändå. Fattade ingenting. Men drömde drömmar som gjorde att jag inte kunde sova bra tror jag. Iallafall, när jag tillslut vaknade till liv så gick jag och Tigge till Felix på kontoret och jag älskar den promenaden. Hade först svårt att hitta en mysig väg till kontoret men nu har jag hittat en. Först Surbrunnsgatan, sen Birger Jarls, sen Karlavägan och sen av mot Nybrogatan. Mycket hundar, lugnt och mycket sol. 
  Efter promenaden var det dags för städdag med bostadsrättsföreningen *:)* yey. Men det var trevligt! Träffade folk jag konstigt nog aldrig sett förr trots att vi bott här några månader. Träffade även ett par som bor i vårat hus där tjejen var ifrån Bergvik och lika gammal som mig. Så hade hon bott kvar i Hälsingland så hade vi gått i samma skola, om inte samma klass? Så galet. Funderar på att bjuda över dem på middag någon helg!
 
PS. Ny header också! Vet att denna bild är typ 2 år gammal men jag gillar mitt blonda hår så jag vill ha den som header. 
Här på Birger Jarls.
 
Karlavägen! Älskar detta gångstråk. Tycker detta ser ut som England typ. Vet inte varför. Och Humlegården som är precis bredvid mig där till höger ser ut som Central Park. Så Stockholm, New York och London inom loppet av 100 meter.
 
Också på Birger Jarl. Ser även brittiskt ut. 
 
Ingen jacka behövdes!
 
Men Lana behövdes. Bästa albumet som finns. Lyssnar seriöst alltid på det när jag är ute och går. Sjunger med och får konstiga blickar.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: