Det vackraste jag vet..

Är körsbärsträd i april-maj! Seriöst. Vem tycker inte att dessa blomstrande träd är underbara? Tog dessa bilder igår när jag gick till Fältöversten för att lämna tillbaka en klänning på en butik. Samt köpte jag ett par jeans också! Yey. När hände det senast? Har ju alltid, seriöst alltid. Kjol eller klänning på mig. Känner mig inte riktigt 100% bekväm i jeansen men det blir väl bättre tänker jag. Btw så har jag beställt lite nya klänningar från min bästa hemsida Zalando. Har ju ganska mörka vintriga klänningar i garderoben så den behövdes fyllas på med lite blommig, vitt och randigt.
 
Är i Söderhamn nu iallafall. Ska vara här till lördagmorgon. Och juste, fick precis sms om att en bukett blommor har skickats hem till mig. Så hur har jag en bukett blommor utanför dörren. KUL! Har bett grannen ta in dem och sätta dem i vatten. Så förhoppningsvis lever dem till när jag är åter i Stockholm om ett par dagar. Tillbaka till ämnet, är i Söderhamn nu. Här för att Felix har massa möten här idag och imorgon. Så då passade jag på att boka in lunch imorgon med systern och middag med Filip och Felicia på kvällen! Yey. Men nu måste jag back to business. Vi hörs något senare!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: