Snart är detta över och då kan vi alla andas ut igen

Jag ser fram emot...
En varm sommar där jag får vara mycket ledig och mycket i Växbo. 
 
Jag vill ha...
Ett eget torp. Och det ska.jag.ha.
 
Jag vill se...
Lady Gaga på Globen i höst. Och det ska jag också göra!
 
 
Jag kommer inte...
På något att skriva här.
 
Jag har en...
Känsla av att detta året hittils har kommer vara det bästa och det jobbigaste året i mitt liv.
 
Mitt liv är...
Väldigt upp och ner, extremt upp och ner. Jag är aldrig riktigt glad och jag är aldrig riktigt ledsen jag svävar dagligen någonstans där emellan. Jag går runt som en mellanmjölk hela tiden och vet inte riktigt om jag vågar vara glad eller om jag ska vara ledsen. Förhoppningsvis är denna känsla snart över och då vet jag att det kommer kännas så lätt i mig. Jag kommer bli lycklig igen och jag kommer kunna fokusera på det bra'a i mitt liv igen!
 
Jag ångrar att...
Jag flyttade till Stockholm. Skoja, det är nog det jag minst ångrar i mitt liv av de beslut jag tagit. Faktiskt.
 
 
Jag hoppas att...
Det blir supervarmt ute snart så jag kan börja använda endast kavaj som jacka och mina fina vår/sommarksor.
 
Jag önskar att...
Jag tog mer bilder med kameran. Är så dålig på det. Inte använt den någon gång på flera herrans veckor nu :-(
 
Jag längtar till...
Lördag! För då ska jag ha familjemys med syserysters familj. Äta plankstek och ha filmmys. Saknar dem väldigt mycket allihopa, men snart är det lördag. ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: