Välkommen tillbaka!

Long time no see peeps. Men jag har firat påsk, varit dödsjuk (typ) och umgåts med familj och lite sådär. Förra helgen åkte vi hem till Söderhamn för att fira påsk. Bodde hos Felix mamma och pappa, träffade min familj, åt ute med Filip och Felicia, var full en kväll och lite sådant. Hängde även med Ellinor! Bästa tjejen det.
 
Nu är det helg igen om några timmar och idag är det ingen vanlig fredag. Idag är det Felix födelsedag! Han blir så gammal som tjugofem år. Supergammalt tycker jag. Köpte fina presenter till honom iallafall, som ni ser på sista bilden.
   Här nedan kommer iallafall lite bilder från senaste tiden.
 
Måste visa detta. Jag kan ha toffs. Jag får upp mitt hår i en toffs!!! Över ett år sen sedan sist.
 
Middag med vårat favorit-par. 
 
Min nya finaste jacka. En trenchcoat!
 
Jag igår efter att ha varit soffliggandes i x-antal dygn.
 
Klockan 20.30 tog jag denna bild - och det var såhär ljust ute. Helt fantastiskt! <33333
 
Och här har vi mitt fancy-paket. Skulle gärna vilja ha ett sådant här själv. Han fick bland annat en Burberry-scarf, en liten resa och lite smått och gott. Att ge presenter är det bästa som finns. 
Ellen
2017-04-26 @ 21:06:52
URL: http://ellenmelin.devote.se

Så himla kul att träffa dig där vid påsk! Så länge sen sist <3

Svar: verkligen <3 snart igeen ju
Lina Kristina Härdin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: