Mitt tjugoandra kalas

Då har vi kalasat för mig för tjugoandra gången! 
Tycker om det lika mycket nu som för 10 år sedan. Men av lite andra anledningar nu än då kanske. Eller nej, vem försöker jag lura? I lördags åkte vi ju som sagt upp till Söderhamn. Hade tydligen regnat där i flera dagar så hela staden var som en stor sjö kan man säga.
 
Efter att inte ha sett regn på jag vet inte hur många veckor (Sthlm har bjudit på världens bästa sommar) så var det mysigt att möta regnet på E4an lite norr om Uppsala. Älskar faktiskt regn.
 
Taggade inför helgen som kommer! Lana <3 västkusten <3 räkor <3
 
Och här är enda bilderna som togs på kalaset! På mig såklart. Och F. Hade hög kjol och fin skjorta i någon stil från förr, och röda läppar till det. Kände mig som en piga på 1910-talet. Hade iallafall en bra helg!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: