24:e och dagarna runt

Hej på er!
Hoppas ni haft en fin jul. Det har verkligen jag haft. Den har varit enkel och bra. Lite bilåkande och mycket umgänge. Fina klappar har jag också fått. Sammetsöverkast, vattenkokare, ostindia-porslin, kläder, ett lamino-bord, tavla osv osv. Så bra! Önskade mig en Marshall-högtalare också men det köpte jag själv så när jag kommer hem till Stockholm igen så får jag hämta ut en sådan. Längtar efter att få spela musik i köket när jag lagar mat, och på toaletten när jag sminkar mig, och i walk in closeten när jag klär mig. 
 
Nu är jag nöjd på julen ett tag och ser fram emot nyår samt ett nytt år. Nyår spenderas i Söderhamn och jag känner för att gå loco när det kommer till glitter. Vore ju passande. Får se vad jag har på mig! Återkommer om det :)
 
Nu ska jag bjuda på lite bilder från julveckan som gått... Njut!
I fredags gick bilen norrut och det var så mysigt. Packa ner alla julklappar och kläder i bilen och lämna Stockholm för ett tag. 
 
Dagen innan julafton bjöd jag familjen på mat. Till förrätt blev det rått kött och varmrätt vegetariskt. Gäller att kompromissa med miljön vet ni.
 
Mamma och pappas fina julgran. Undra när jag får plats med en sådan här stor gran. Då bor jag nog inte på Östermalm. 
 
Hade på mig ny skjorta från Banana Republic på julafton.
 
Har ätit julmat cirka femton gånger senaste 5 dagarna. Men gott är det ju! Här på julafton hos Thomas och Stina.
 
Selfie från julafton hos syrran och Robert. Not so fun fact: har blivit allergisk mot rövin. Mår så dåligt av det. Fast bara vissa viner men jag vet inte vilka. Känns som hela mitt huvud och min mage har tredje världskrig efter jag druckit bara ett glas. Mindre kul! Tur jag också älskar vitt vin, men rödvin är ju så bäst. 
 
På juldagen var det massa mat och häng med släkt som stod på schemat igen. Icke mig emot! Jag gjorde efterrätt hos Thomas och Stina. Jag gjorde Gino. Ni som vet ni vet. Men har ni inte provat bör ni göra det, finns bland annat på Riche.
 
Sen på kvällen hängde vi med vänner. Så kul! Avslutades med Galenpanna-spel hemma hos oss. 
 
Annandag jul bjöd på snöstorm och mys hela dagen. På kvällen kollade vi på En man som heter Ove och åt upp godiset som var kvar från julen. Längtar till gymmet nu.
 
Och sen var det dags för att gå upp tidigt och börja jobba igen. Icke mig emot dock då jobba är min favoritgrej att göra samt att jag är otroligt tacksam över att jag trivs så bra på mitt arbete. Puss och kram! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: