Home back home

Samtidigt som jag är så ledsen över att vara hemma i ett grått, kallt och regnigt Stockholm så är jag väldigt glad och tacksam över att jag har fått uppleva denna resa. 
 
Har verkligen varit livets resa och det är mycket minnen från denna resa som jag kommer komma ihåg länge. 
  Vi har hunnit med så mycket. Sett dem bra delarna av Brooklyn, sett dem sämre delarna av Brooklyn, sett NFL och NBA och för att inte glömma Gaga, shoppat bra grejer, köpt fina julklappar, hängt med Nathan, sett och upplevt världens lyxigaste Palm Beach där vi också, typ, bodde granne med Donald Trump (vilket är en upplevelse i sig), hängt runt på South Beach i Miami och badat flertal gånger i ett nästan 30-gradigt varmt atlanten.
 
Tackar Felix för denna 22-årspresent, tackar Adam och Johanna som varit fina reskompisar och tackar Steve och Lena som öppnade upp deras hem i Palm Beach för oss. Tackar även USA för att det är världens bästa land. ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: