Några sista bilder från nyc

Här kommer lite bilder från nyc, utan inbördes ordning. 
Varsågoda!
 
Drack mycket bellinis på resan. Så gott! Gärna runt klockan elva på morgonen.
 
Gömde mig i min varma pälsjacka och hatt nästan varje dag. + solbrillor för att se extraordinär ut.
 
Världens bästa kille. Vi shoppade typ ingenting i nyc. Jag köpte lite saker på macys sen köpte Felix en väska åt mig inne på Michael Kors butiken vid Rockefeller. Typ snyggaste väskan han någonsin gjort.
 
Har gått runt extremt mycket. Säkert flera mil om dagen. Och det är ju bra! Saknar dessa höghus redan.
 
Nachos and football! <3 x 2000
 
Hur fan kan hon springa i shorts?
 
Manhattan!
 
Alltid lika bäst att träffa Nate. Här @ madison. Knicks spelade! 
 
Det gjorde vi inte. 
 
Ikväll är det idol-final och imorgon åker vi till Söderhamn för olika typer av christmas holiday celebrations.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: