Hej och välkommen tillbaka....

Hej på er,
Det var ett tag sedan. Men jag är tillbaka - och det med dett nytt tema på bloggen. Lite vårigare och bättre.
   Nu har jag iallafall bosatt mig i Stockholm och jag känner mig hemma. Älskar denna stad ju. Alla gator, restauranger, affärer, fina matbutiker, lägenheter osv. Tänkte jag kunde dela med mig av lite bilder från telefonen från senaste tiden. So long!
 
Var på konsert med Filip och Felicia. Såg The Weeknd, inte så superbra med tanke på att jag gillar han supermycket men det var en cool konsert.
 
I en gammal hiss i kontorshuset. 
 
En skagentoast på Riche. VÄRLDENS godaste skagentoast. Så värd 220kr, haha. 
 
Förra veckan blev det vinter igen, men bara för några timmar. Här påväg till tåget för att åka till Söderhamn för operation av benhinneinflammation. Äntligen ska jag kunna gå igen. 
 
Och förrätten igår - lax med typ allt möjligt - pesto, parmesan, ruccola, franska osv.  
 
Vi hörs snart igen. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: