Dejtkväll

Igår hade jag dejtkväll med en annan bästis från en annan stad.
Så längesedan som jag och Melissa träffade varann. Känns som en evighet sedan! Så en catch-up kväll över en middag och lite drinkar satt perfa.
 
Gillar vanligtvis inte mojito men Balzac gör en aldrig besviken när det kommer till drinkar.
 
Melissa åt någonting med blomkål I think (?), och jag åt råbiff. Vegansk för den ena och rått kött för den andra, kontraster.
 
<3
 
Efterrätt i form att chokladmousse!
 
Avlutade på Storstad med en drink innan Melissa hoppade på tåget hem till Uppsala igen.
 
Då åkte jag till kontoret. Och faktiskt blev det så att vi sov där inatt. Haha superkonstigt men det var så skönt. Felix jobbade seent så vi bestämde oss för att sova i bäddsoffan som finns på kontoret. Älskar bäddsoffor. Känns liksom så mysigt på något vis. Sov som en prinsessa och gick direkt från sängen till kontorstolen. Hur perfekt? Men får väl kanske inte bli någon vana.. So long!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: