Weekend is always a good idea

Några bilder från helgen som var, då vi hade Söderhamns-kompisar på besök!
 
Grönan i strålande solsken. Hur fantastiskt?
 
I en karusell-kö. Blev några sådana spenderade minuter (timmar) den dagen.
 
En ballong som hälsade på oss på balkongen!
 
Pontus in drink-game på Brillo.
 
Bakisbrunch i form av världens godast skagentoast. + världens godaste hårdbröd.
 
Ett besök på Hallwylska som väntades vara trevligt men som visade sig vara typ tvärtom då hon som stod i kassan måste haft en dålig dag på jobbet.
 
En shoppingtur på NK. Jag provade höstkappor och vintermössor #så #taggad #för #höstmodet. Felix köpte lite fina saker, jag väntar några veckor med att handla mina höstsaker. 
 
Måste även berätta att jag gjorde godaste middagen någonsin igår typ till mig och F:
Pulled Oumph! i tortilliabröd med avokado, majskolv, tacosås, gräddfil och tacochips. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: