Något ensam födelsedag

Tror att jag i hela mitt liv haft födelsedagskalas på min födelsedag. Men i och med att vi flyttade till Stockholm så förstod jag att det kunde bli lite svårt att ha födelsedagskalas om jag fyllde år på en vardag. Vilket jag gör detta år.
   Fyller år idag! Firat min födelsedag otroligt lite dock. Har gått mellan sängen och soffan hela dagen pga feber. Aldrig kul med feber men tycker ej man borde få ha feber på sin födelsedag. Känns inte riktigt rättvist.
 
Hur som - som sagt har min födelsedag spenderats liggandes framför någon serie samt sovandes. Men jag blev *lite* firad imorse iallafall. Av min bästa Felix, innan han for till jobbet. Vi visste ju sedan tidigare att han är världens bästa på födelsedagspresenter men detta året slog han alla rekord. Är i något chockartat stadie just nu. Och kommer nog vara ett tag framöver. Menmen. Fick världens bästa födelsedagspresenter och jag kunde inte vara med tacksam. Plingade även på dörren .lite senare idag - ett blombud från svärisarna överraskade mig. Blev så glad då också! Himla fin bukett var det. Kolla lite längre ner ba!
 
Eftersom att denna dag inte bjuder på någon tårta, är egentligen inte så förtjust i vanlig tårta ändå, så tänkte jag att jag kunde köra lite kakor. Sagt och gjort! Närmare bestämt Nutellakakor. Och dem blev så jävla goda. 
 
Visst vattnas det i munnen på er? Mmmmhm visste det. Ska nog ha dessa på mitt kalas till helgen. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: