v27

Sedan sist har jag...
Haft främmande av familj och lite släkt i Stockholm. Här var vi på Skansen och kolla på dem stackars djuren. Att ingen fattar att det kanske inte är så kul för björnen att sitta fast inne i en litet inhägnat område, eller för ugglan som inte kan flyga för då fastnar den i nätet.
 
En kväll åt vi på Koh Phangang. Inte superkanonmat men gooooda drinkar.
 
En kväll åt vi i Gamla Stan. Sen promenerade vi hem längs Drottninggatan. Älskar detta.
 
Hopp fram några dagar till helgen, som vi spenderade i Söderhamn! Hände inte så mycket mer roligt den veckan efter dem åkt hem mer än att jag åt Subway. Hade glömt hur gott det var. Också var jag hos doktorn och blev informerad om att jag har lungsäcksinflammation. Inte så flashigt, men jävligt ont gör det. Här är några pioner från svärisarnas tomt. SÅ fina.
 
Tillbaka till helgen som var.
Sent på fredagkväll efter att vi varit med Filip och Patrik tog vi bilen ut till Skärgården och sedan lillbåten till stugan.
 
Morgonen efter bjöd på drömväder. Hela dagen faktiskt. Så vi åkte båt till stan och hämtade Filip och Felicia. Sen tillbaka till stugan igen!
 
Felix åkte vattenskidor. Fyfäuuun vad kallt säger jag. Sen senare på eftermiddagen så skjutsade vi tillbaka Filip och Felicia till stan igen för hon skulle jobba.
 
Då på kvällen åt vi favoritmaten á la grillat. 
 
Och lite lax till förrätt! 
Sen badade vi balja och somnade tröttare än någonsin. Söndagen spenderade vi i stugan stor del av dagen innan bilen gick söderut igen. Nu längtar vi till helgen igen! Då ska lite bästisar hälsa på mig i Stockholm.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: