Midsommarhelgen

Min midsommarafton börjades i Stockholm. Men bara en sådan kortis att jag hann duscha och sminka mig. Sedan satte vi oss i bilen mot Söderhamn!
 
Där åkte vi, likt varje midsommar, till Rävviken. Vi kastade pil, åt midsommarlunch, dansade runt midsommarstången, drack snaps (inte jag, jag körde), grillade och gjort sånt man gör på midsommar. Hur som helst en trevlig dag! ♥
 
På lördagen vaknade vi upp i torpet<3 Vi åkte dit sent på midsommarnatten. Både jag och Felix älskar att sova där. Världens bästa ställe.
 
Trots "dåligt" väder = ingen sol, så var det så underbart där. 
 
Vi gick på bageriet och åt frukost. Det blev skagenmacka för oss båda! Sen åkte vi till Felix mormor och morfar och hälsade på. Efter det tog vi en sväng på Coop för att handla till kvällen. Vi skulle nämnligen ha fest då! 
 
Lördagskvällen var den roligaste kvällen på så länge. Alla våra kompisar var där och vi hade så kul. Även Nate som bor i NY var med, samt hans syster och hennes man från Utah. Dem var bäst. Så bra människor. Sen shotade, dansade och hängde vi ännu mer innan vi gick ner på krogen runt 00. 
 
Tack vare mycket snaps, lite sömn dagen innan och mycket huvudvärk dagen efter så var detta den bästa medicinen. Bada, äta pizza och mysa med familjen. 
 
Mamma gjorde så goda pizzor. Från Linas Matkasse.
 
Efter häng hos mamma och pappa så for vi till torpet igen där Felix hade glömt hans telefon. Sen åkte vi tillbaka till Stockholm! Glada och trötta efter världens bästa helg. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: