Some questions..

Hur ser planerna ut inför närmaste veckan?
Nate kommer hit på onsdag, midsommar på fredag, och fest på lördag! Så bra vecka as you can see??
 
Vad ser du fram emot?
Midsommarhelgen ofc!! Annars Fuengirola - ledighet<3, värme<3, god mat<3
 
Vad gruvar du dig inför?
Att jag ej kommer vara ledig så mycket i sommar, haha...
 
Har du gjort någonting roligt senaste dagarna?
JA! Jag har åkt till Söderhamn, jag har skickat in CV till ett nytt jobb (helt random haha), haft besök av svärisar och sen inte så mycket mer...
 
Vad gör dig orolig?
Att jag är så trött idag. Känner mig utarbetad haha. BEHÖVER LEDIGHET.
 
Hur kommer ditt liv se ut om 3 år?
Kommer förmodligen vid det laget vara gråhårig om mina dagar fortsätter som dem ser ut nu. Nädå, nämen jag tror det kommer vara ungefär som nu. Stockholmsbo, mycke jobb, goda middagar och fina vänner! Och inga barn.
 
Vilken är din favoritlåt just nu?
När jag kör bil: Congratulations med Post Malone och annars 2U med JB och Guetta
 
Vilken är din favoritserie?
Bästa nånsin: Dexter. Annars kollade vi klart på The Fall nyss och den var också superb!
 
Vad ska du göra ikväll?
Pga att jag är utarbetad lovade Felix mig att vi skulle käka donken på balkongen (haha de rimmade) och sen kolla serier<3 Köpte även lösgodis igår på 7eleven som vi ej orkade äta upp. På sommaren finns inga strikta kostvanor! (låtsas som att dem existerar övriga året haha)
Isabelle
2017-06-19 @ 21:31:16
URL: http://isabdanne.blogg.se

"Och inga barn" haha

Svar: Haha mycket viktigt!!
Lina Kristina Härdin

I
2017-06-20 @ 01:03:24

Vad arbetar du med? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: